Köpenhamns modemässa



En del av er kanske minns att i höstas var jag i Köpenhamn en dag och gick omkring på Modemässan, ni kan i alla fall se lite bilder från det här. Till veckan drar den igång igen och jag ska dit fast inte och kika utan vara med som utställare! Eller jag och jag, det är min mamma som ska stå där med sina smycken och jag följer med för att hjälpa till lite. Så på onsdag åker vi till Köpenhamn och kommer hem på söndagen, det ska faktiskt bli himla kul. Och det som är bra är att stället vi ska bo på bara ligger några minuter från mässan så får jag ont är det bara jag går och vilar ett tag, ett plus i kanten!

Nu ska vi fortsätta kika på film här hemma, vi ser nämligen på filmer från min mamma och styvpappas bröllop och från när Liam (min yngsta brorsa) bara var några månader gammal :)



Kommentarer

Åh, vad KUL!!! Hoppas att ni får det riktigt trevligt där!! :D

Men åh så roligt! Jag har varit där de två senaste åren och det är ju verkligen sjukt inspirerande - tyvärr blir det inget i år. Så du får ha extra kul för mig med :D

va roligt! :) va på köpenhamns modemässa förra våren :)


Kom ihåg






Trackback