Modemässan i Köpenhamn

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och ska visa lite bilder jag tog under modemässan i Kbh förra veckan. Första mässan ägde rum på BELLA CENTER och det var en ganska stor mässa med flera våningar och hallar.

På den mässan var det mer min mammas stil, alltså lite mer romantiskt och lager på lager. Något som var lite smått förvirrande var att vissa visade den här höstens trender, andra sommaren 2011 och andra hösten 2011. Men något man kunde se var att det blir väääldigt mycket lager på lager och dova toner. Scarfs är något annat som var och varannan visade. När det gäller skor och väskor är jag väldigt besviken, det blir ju precis som nu, svart, brunt, träklack, platå och nitar nitar nitar. Till och med jag som älskar nitar börjar bli lite less på det nu, jag hade gärna sett någon ny trend.

Sen var vi och kikade på en modevisning.

Efter några timmar på den mässan åkte vi vidare till nästa som låg mer inne i centrum.

Den mässan var mer i min smak, mer ungdomskläder, svart, hårt, tryck osv. Men jag såg inte sån stor skillnad mot för hur modet ser ut nu, alltså lite smått tråkigt men jag antar att det är så på hösten.

Så där ja.
Kram!



Kommentarer

kul!

tycker det kan vara någon modemässa i göteborg också :P fast det kanske det är utan att jag vet om det haha.


Kom ihåg






Trackback