Lite nytt..

Här är lite nya grejer som jag inte visat upp för er (tror jag?). För någon vecka sedan köpte jag ju de här plaggen på Lindex för halva reapriset och fick även med mig den här kragen för 12,50 kr och den här fluffiga halsduken, den med för 12,50 kr.




De här två kepsarna kommer också från Lindex och kostade ca 15 kr styck.


De här är byxorna jag kom hem med igår, även dem från Lindex, 199 kr gick de på! Sen minns ni kanske att jag för någon helg sedan var på en loppis där man fick fylla en hel påse/kartong för 100 kr? Förutom de här två klänningarna fick jag med mig den här sjalen..



..De här jeansen fick jag också med mig från den loppisen som jag ska klippa av och ha som shorts!..


Och sist men inte minst fick jag med den här väskan därifrån! Det var det som JAG fick med mig hem, även mamma fyllde ju vår stora IKEA-påse massa grejer :)




Kommentarer
» Jane

Härligt med nya saker :)



du har en jättefin blogg förresten!

Precis, tycker detsamma här! det var lite roligt sådär, men jag gillar bäst vanliga avsnitt, trodde det var dags för barn nummer 2 i scott familjen, men ikke sa nicke, kanske nästa vecka :)

Byxorna fr lindex är ju jättesnygga!! Blir nästan lite sugen att kika in på Lindex och prova dem.. :)


Kom ihåg






Trackback