Klänningar i lång modell..

I lördags var jag ju som sagt på en loppis här i närheten och där fick man fylla en stor påse eller kartong för 100 kr. Som många andra plockade vi på oss massor av grejer, grejer som jag gärna kallar för fynd. De här två långklänningarna är två av fynden jag kom hem med och vi räknade ut att de gick på ca 5 kr styck!!! Måste bara fixa till skärpen då de är alldeles för stora för min lilla midja. Jag vet inte riktigt heller när jag ska använda dem men om inte annat är de fina att titta på. Sen så satt de faktiskt rätt fint på kroppen, skulle ni vilja se hur de ser ut på?



Vad tycker ni?



Kommentarer

jag vill se :)

» nadja

de är ju alldeles fantastiska

Therese- Ja okej! Jag kommer tyvärr inte hinna fota dem på innan modemässan imorgon men om någon/några få veckor ska jag allt försöka få det gjort, annars får du påminna mig! :)

» h

jääääääääävlar vad snygga! :o

This is great please keep on the good and wonderful work.


Kom ihåg






Trackback