Ett år sedan..

Shit alltså.. Idag är det ett år sedan jag och mina vänner gick på studentbalen, ETT ÅR SEDAN!!!! Det känns ju som om det bara var några få månader sedan. Usch vad tiden bara rusar iväg från mig! Men kul hade vi den kvällen =) Ni finner fler bilder från min bal här!
Jag, Hanna, Jossan
Nu är jag i alla fulla fall hemma hos min morbror och hans familj där jag stannar tills imorgon. Imorrn drar jag ut på krogen med Hanna, ska bli trevligt, om ryggen tillåter vill säga. Nu blir det ju att jag håller igång mer än vanligt men det tycker icke ryggen om så jag har knappt sovit något inatt..
Men men, snart flyger jag ju hem igen så då blir det till att ta det lite lugnare!
Förresten!!! Jag har några super roliga nyheter att berätta för er!!! Dock väntar jag med det några dagar, hihi.

Kram!



Kommentarer
» Molly

Jaa, tiden går alldeles för fort!!



Svar: jag tyckte att den var riktigt bra. skrattade mest hela tiden. Haha.

Sv: Ja det är den Christina ;) hihi. Måste bara säga igen-din klänning var en av dom finaste balklänningarna jag sett! Väldigt impad

Underbara bilder och din klänning wow! har sett den förut men blir lika impad varje gång!

Hemligheter! det klarar jag inte av. Berätta!! haha

haha jaa det var roligt :D

sv; haha ne, dom är verkligen inte snygga, men om jag kunde så skulle jag vilja gå i dom varje dag :D dom är inte sådär tjocka och jobbiga så dom är perfekta :D

Svar: Haha ja, jag får tjata tjata och TJATA! :D

Jaha, vad kul med en sån bag. jag funderade nämligen på det än gång när jag läste det där inlägget :P



Föresten, håller med dom andra din klänning var helt U N D E R B A R! :D


Kom ihåg






Trackback