Remember? Massa youtubeklipp med mig.

Jag har ju en del klipp på youtube, vissa är helt urkassa men aja. Tänkte bjuda på några här.

Modevisningen för exakt ett år sedan. Jag har sytt kläderna. I verkligheten spelades låten Heaven's on fire.


Jag och hanna sitter på Arlanda på väg till Italien, maj 2009. Vi hade dialektbyten och ba babbla på.


Jag och Hanna har precis kommit fram till Florens.


Jag ger videobloggning ett nytt försök.


En flumvideo på mig.


Lite ihopklippta klipp. Rätt oseriöst ;P


Ja, vissa har ni nog redan sett men kanske inte alla, fast vad vet jag ;P



Kommentarer

hahah filmkklipp är underhållande. duktigt att ha sytt kläderna!

det var inte lite youtubeklipp

härlig blogg :))

vad roligt =)

klänningen du har i modevisningen är riktigt snygg !! och din lillebror är så söt :D

Jäklar!! Har du sytt alla de kläderna!? :O



Sv: ja jag med .. fast du har ju grymt snygga kläder! :)

» Agnes

Nämen! Det är ju på Draggen, där går jag:)


Kom ihåg






Trackback