En videoblogg med sånginslag.

Har i några dagar nu funderat på göra en liten videoblogg och visa er men det har som aldrig blivit av då det känns helknäppt att sitta själv framför kameran och prata till er, jag vilka ni nu är som kommer se den. Vet heller inte vad jag skulle säga. Här ett ett försök som blev riktigt kasst men det bästa av dom jag spelade in :P Ja, ni kan då tänka er hur dåliga dom andra var. Helt plötsligt börjar jag sjunga (det var inte planerat) och det låter inte särskilt fagert heller, haha, jag skrattar åt mig själv och jag får inte fram orden jag vill ha och skönsångande röst, kan man säga så? Lät bara dumt när jag sa det i alla fall. Skratta åt den om ni vill för det gör jag!




Kommentarer

Haha, gick ju bra ju! ;) Hoppas vi får se bilderna! :D

FLER V-BLOGGAR TILL FOLKET! :D

Din röst är grymt fin, och du sjunger jättefint! :D

Haha skön V-blogg ;D

» Ebba

Men gosh, du är underbar! Älskar din röst - både din sångröst och din vanliga =) Var är du ifrån? Förresten så älskar jag din stil, men det har du nog sett i alla kommentarer på Lookbook ;D Kommer definitivt följa din blogg i fortsättningen <3

» Alice

Du sjunger ju riktigt bra!!! Fin blogg har du också :D

du sjunger ju bra! Älskar din dialekt btw :)

Ha en härlig kväll =)

Att vara en stor bloggare idag handlar om att man ska vara så bitchig och blond som möjligt..Enligt mig är det fan idiotiskt!En stor blogg ska ha något värde,och en betydelse.Jag skriver en blogg,som handlar om självförtroende .Skriver om hur man bla kan hjälpa en kompis med dens självförtroende .Men jag tar upp saker som hur du tacklar grupptryck och alkohål.Men också komplex & anorexia . Skriver också om mobbing...Hur du tacklar det,eller va du ska göra om du ser någon bli mobbad osv.Även om du har bra självförtroende,så tycker jag att du ska kolla in den hära bloggen eftersom den är en vettig och viktig blogg som borde få synas.Mitt syfte är inte att bli känd bloggare,utan att hjälpa andra eftersom jag själv hade självmordstankar pga mitt dåliga självförtroende ( som idag är jätte bra)

Om du gillar den,lägg järna till den i bloglovin! Jag gör de samma,om du gör de <3



ha de så himmla bra,

kram från JUNO - http://jjuno.blogg.se

du är verkar verkligen vara en sån jäkla go tjej asså! underbart videoinlägg, och du sjunger ju superbra! kan du inte sjunga något längre och lägga upp? älskar din blogg. kram<3

» Elena

Fin blogg och roligt att du gjorde en videoblogg. (:

» Linn

Hahah vad sööööööt!

gud va fint du sjunger!:D

roligt =)

Härligt att se någon som inte gör sig till på V-bloggning

jättebra jobbat!! Hoppas på fler videobloggningar, det är en av de få videobloggningar jag har sett som faktiskt var riktigt bra!

Kram

superfint halsband och superfin röst ju!! ;o :D

» jenny

mer videoblogg! det uppskattas och livar upp lite :D

måste hålla med dom andra om din sångröst,

du är ju jätteduktig !!! :D


Kom ihåg






Trackback