Outfit torsdag.

Kommentera gärna här.




Klänningen och jackan är egentligen svarta men tror solen lekte lite med färgen. Imorse tog jag mig i kragen och packade upp alla packning från norr-resan som låg utspridd på golvet så nu har jag tillgång till mina kläder igen. Idag har jag på mig skor, jacka och halsband Second hand, strumpbyxor köpta i Schweiz, fodral Gina Tricot, leopardvantar H&M.

På bilderna ser ni även "vår" katt Mimmi som är världens finaste. Egentligen är hon inte alls våran men hon bodde i det här huset innan oss så då vi köpte det ville hon inte alls flytta så hon är här nästan varje dag. Dock kan vi tyvärr inte ta in henne då både jag och en av brorsorna är allergisk mot katter :'(



Kommentarer

Snygg outfit :)

Har själv lyckats införskaffa lite nya plagg under julen :)

» kalle

Tycker du är såååååå sexig i den där klänningen och svarta strumpbyxorna PUSS!

» ellen

vilket fint halsband hörru! :D

» Sissi

riktigt snyggt!


Kom ihåg






Trackback