Bloggtorka, snälla läs detta.


Precis innan en skolfotografering för något/några år sen, Jossan, Hanna, Jag.

Jag tycker alltid jag har haft någorlunda flyt på bloggen men nu efter att varit en usel bloggare under julen (eftersom jag var uppe i norr och inte hade tillgång till internet hela tiden) har flytet försvunnit. Jag vill blogga, jag menar jag loggar in här flera gånger om dagen men har ingen aning vad jag ska skriva. Bloggtorka var ordet.

I alla fall så ifall ni vill ha någon uppdatering här kom med förslag på grejer jag kan blogga om, vad vill ni läsa? Vad tycker ni om här på bloggen? Något nytt jag borde prova? Anything. Jag behöver er hjälp. Så please, kommentera nu.



Kommentarer
» Hanna

lite mer twilight kanske? det får man ju inte nog av liksom ;) mode är också kul!

jag älskar alla bilder :D

» Anna

självklart om vad du gör på dagarna. Sen lite twilight är ju aldrig fel. Du kan göra dagens bild eller fråga(från oss till dig, eller tvärtom). Vilka bloggar du läser. Och mode. =)

jag gillar alla bilder som du lägger upp :P du kan skriva lite mer om mode :)och twilight så klart ;P

» Molly

jag har verkligen 0 tips. min insperation är inte heller den högsta just nu.. men jag tror att det går i vågor. så vi får bara hoppas att det kommer tillbaka snart.

svar: haha, jaa. beror förmodligen på att min pappa bodde ensam då och inte min mamma. men det var otroliga resor, har alltdi haft något speciellt med pappa, haha. jaa, men italien skulle nog nå min topp 1 om jag hade gjort likadan resa, haha.

» Tina

de du brukar funkar för mig iaf!=) kram

sv; hehe har samma problem här... fotar alldeles för lite nu för tiden känner jag... vi får ändra på det ;)

mer vardag. bilder på din frukost osv du vet :P

bilder på hur du sminkar dig m.m, sånt är alltid kul att se.

gillar dina bloggtips btw =)


Kom ihåg






Trackback