Malmö calling.


Idag åker jag till Malmö med Andreas (styvpappa), vi ska ha en heldag tillsammans vilket faktiskt ska bli himla kul, tror det blir första gången jag och han verkligen umgås själva. Nu ska jag först bara åka och ta allergisprutor sedan sticker vi. Vi ska gå på stan och sedan i eftermiddag hade vi tänkt se Vägen på bio så vi är nog inte hemma förrän ikväll nångång.

Ser så himla mycket fram emot det för sist jag var på stan var några dar efter jul, ja längesen alltså! Dock undrar jag hur det kommer gå med benet och ryggen.. Bara igår då vi gick in till Simrishamn (inte en lång bit) fick jag ganska ont i benet.. Men näe, jag ska banne mig få gå på stan en dag, jag får försöka bita ihop annars får jag väl låsa in mig på en kundtoalett och ligga och böla där :P Jag packar med mig mitt medicinförråd för det kommer jag ha användning av.

Nä men nu börja jag ju snacka en massa om ryggen och det var ju inte meningen! Idag, Malmö! Någon av er som bor i Malmö?



Kommentarer
» Clara

Sv:Haha, okej.

Ha det trevligt i Malmö. Vad är det som du tar medicin mot???

Hoppas ni får en bra dag på stan. Hälsa lillebror Andreas från mig.

söt bild hehe kram

» Anna

sv: Jag får den den 15:onde, så det är lite mindre än två veckor kvar nu:)

Ha det så kul i Malmö! :D

Ja bor en halvtimme från Malmö, men jag går i skola där :)


Kom ihåg






Trackback