Förlorad Malmö oskuld.

Idag förlorade både jag och mamma våran "Malmö-oskuld". Vi hade tidigare hört att malmö var rätt uppdelad att det inte bara var en gågata men även att det inte var en sån trevlig stad, det första håller vi med om men inte det andra! Malmö var ju riktigt fint och ja, det var som flera mindre städer i en, rätt coolt, vi sa de, beroende på var man var såg det olika ut, vi tyckte vi var i Paris, Köpenhamn och Zurich, fyndigt :P

Shoppade litegrann som jag visar senare ikväll eller imorgon. Jag är helt slut nu, vi åkte 09.25 och kom hem 19.45 och det har gått bra med min rygg faktiskt. Dirket jag började få lite ont så satte vi oss och vilade en sväng så jag hann aldrig få riktigt ont men det blev många pauser. Hoppas bara jag mår bra imorgon och övermorgonb också, ibland kommer smärtan 1-2 dagar efter.

Slutpratat, nu kommer bilder.
I tåget på väg dit.

Malmö.

Världens störtsa burgare!!





Jag älskar dig <3





Lite om Idol, vilka två tycker ni ska vidare? Jag vill helt klart Clara!! och sen Erika eller hon med svarta långklänningen, minns inte hennes namn.



Kommentarer

hehe bor i malmö så det är rätt så vanligt att vara här i stan ser ingen skillnad hehe.


Kom ihåg






Trackback