Känns som jag ska gå av på mitten..


Jag känner mig inte alls som på bilden men tyckte det var bättre att visa en skrattbild istället för en där jag ungefär ligger och gråter. Jag mår inge bra idag som ni kanske förstått, det är ryggen som strejkar, som vanligt. Jag blir så less! Det var någon som frågade vad jag hade för problem med ryggen och jag har diskbråck. Fick det första gången för just över två år sedan vilket resulterade i att jag var hemma från skolan i två månader och då jag klarade av skoldagarna igen hade jag ståbänk.

Under sensommaren 09 blev jag sämre igen efter att ha varit rätt bra ca ett år och nu i dec 09 röntgades jag igen och även nu visade det sig att jag hade diskbråck. Jag ska förhoppningsvis opereras men det pratar vi mer om då jag själv vet mer.

Så, idag lär det inte bli mycket bloggning (kanske ingen) men jag drar en vinnare av axelsmycket ikväll, ni kan tävla till klockan 21.00 här!


Ciao
Ps, svarar på era kommentarer då jag mår bättre :)



Kommentarer

hoppas det blir bättre !

hoppas du mår bättre snart (:

Krya på dig och hoppas det blir bättre!

önskar verkligen att jag bara kunde knäppa med fingrarna för att det skulle gå över.

håller tummarna för att du ska bli bättre snart i alla fall.

stor KRAM!<3

Hej!



gör en liten undersökning!



frågan är - Hur kommer du fira Alla hjärtans dag?



// kram

trevlig helg cutie! :d

Kanske är en dum fråga, men hur får man diskbråck?


Kom ihåg






Trackback