TÄVLING!!

Tävlingen är avslutad!

Nu lottar jag ut ett axelsmycke jag själv har gjort.

Så här gör du för att vara med och tävla:
Kommentera det här inlägget och skriv något i stil med "Jag är med och tävlar", huvudsaken är att jag förstår att du vill vara med och tävla.

VIKTIGT!!
Du måste lämna din mejladress i mailfältet då du skriver kommentaren så jag kan kontakta vinnaren!

Tävlingen avslutas på torsdag, den 11 februari klockan 21.00.
Jag lottar slumpmässigt fram vinnaren.



På bilden nedan ser ni hur det ser ut på en tröja, smycket jag lottar ut (det på bilden är mitt egna) är dock snäppet längre men absolut lika snyggt!




Kommentarer
» lie

jag är med! Im in it to win! ^-^

» Linda

I'm in! Det där behöver jag! :)

man kan väl inte missa favoritbloggens tävling. :).

Jag är så gärna med och tävlar. Puss & kram skummbanan!

» Sofi

Jag vill va med!! =D

Jag vill vara med och tävla, jag tycker det smycket är otroligt fint :) och väldigt kreativ gjort! Ha en bra dag!

Hur är läget med dig då? :)

Går det bra med webbutiken och så? Layout och "hotell" menar jag att lägga ut sidan på? :)



Kram

jag är jättegärna med i din tävling ! :D

det är ju hilma fint det där smycket, klart man är med! :D

» Ida

jag vill vara med och tävla :D

Jag är med !!! :D hoppas hoppas

Jag vill vara med & tävla :D

Jag vill vara med och tävla om ett übercoolt axel smycke!

Jag vill absolut vara med i tävligen x)

jätte coolt smycke :P

» Anna

Jag är såklart med och tävlar också. =)

» Ida

Jag är självklart med! :D

» Agnes

Gasch jag är absoluuuut med :) Nu håller jag verkligen tummarna!

» Diana

Jag är definitivt med!! :D

» Becca

Jag är med och tävlar utan tvekan! :D

Jag är med och tävlar :D

Jag är Absolut med och tävlar :)

Jag är gärna med och tävlar!!

smycket är as grymt, och din blogg lika så!

du har en sån personlig och egen stil!!

Me like!

» Julia

Jag är med och hoppas såklart på turen. ;)

Jag är med och tävlar! :D <3

Vilken snyggt :O jag är med och tävlar :D:D

Jag vill vara med och tävla :D

Roligt att du startade tävlingen! Jag vill jättegärna vara med! :)

» mimmi

åhh så underbar smycken och kreativt gjort,jag är med till slutet och vill så gärna ha en sådan ifall man inte kan vinna så undrar jag ifall du kan lägga upp hur du gör en sån för att den var underbart vacker och riktigt i min still ;)

förresten underbar blogg ska börja läsa den allt mer :D

Sjukt fint. Jag är helt klart med o tävlar! :)

Jag är självklart med! :D

Jag är med och tävlar ;)

Jag är såklart med och tävlar :)

håller tummen för mig

Jag VILL SÅ GÄRNA VINNA! :)

» Sofia

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :D

» Emily

I'd love to join the competition!

Jag vill vara med och tävla:)

[email protected]

Jag är med och tävlar! :D

Jag vill mer än gärna deltaga!

Jag är med! :)

Jag är gärna med och tävlar!



[email protected]

Jag är med.

Du är superduktig på att pyssla ihop sånt här ju! =)

Skulle vara kul att vinna.

ååh jag vill vinna! dt e min födelsedag idag, fatta vilken perfekt present...? (A) :D<3



[email protected]

» Jiija

Jag är med och tävlar!!

Otroligt fin smycke:)

Hej! tänkte fråga om du syr upp kläder på beställning? :)

Jag är så sugen på att sy upp en balklänning men jag har tummen mitt i handen när det gäller att sy!


Kom ihåg






Trackback