Svar på era frågor + Jag fick träffa Rob och Ashley..

..I min dröm just innan jag vaknade. Det var kul, vi var med i en talkshow tillsammans och sen hade vi frågesport, haha.

Nu hade jag tänkt svara på lite frågor jag fått här på bloggen:

Sjukt snyggt halsband! Du vet inte vart det kommer ifrån eller? :)<3

Jag vet att ”Kreativ Insikt” är själva märket på halsbandet men vet tyvärr inte vart det är köpt, men dom har en hemsida där dom förmodligen har lite information, gå in och kika; www.kreativinsikt.se

 

Hur fick du diskbråck?

Om jag ska vara ärlig vet varken jag eller läkarna den exakta anledningen men både min mamma och pappa har typ världshistoriens sämsta ryggar så han sa att jag ska skylla det mesta på dom, att det är ärftligt från dom. Otur, jag vet. Men sen är jag absolut inte tjejen som idrottar och så men sen gick jag en aerobics intensivkurs på skolan så vi hade ca 4 timmar aerobics i veckan under några månaders tid och läkaren tror att det kan ha varit då ryggen riktigt gav vika. Den var inte van att få arbeta så mycket och sen kom allt på en gång.

 

VF ??

VF (Västerbottens Folkblad) är en dagstidning som man kan köpa i västerbotten om dagarna.

 

Hur fick du sommarjobb i Schweiz? :D

Det var för just under ett och ett halvt år sen jag och mamma satt och pratade i mitt rum en kväll. Jag klagade på hur tråkigt och jobbigt jag tyckte allt var och att jag bara skulle vilja prova på något nytt. Då kom mamma på att hennes kusin bodde i Schweiz med sin man och två barn och att vi kanske skulle höra om jag kunde åka och hälsa på dom 1-2 veckor då jag fått sommarlov. Jag själv hade då inget minne av hennes kusin då jag nästan aldrig träffat henne men det lät ändå som en bra idé.

 

Mamma ringde till henne och berättade vad vi hade pratat om men då var det så att en av hennes (mammas kusin) schweiziska väninnor frågat henne om inte hon visste av någon som skulle kunna passa hennes två barn några dagar i veckan under sommaren medan hon och hennes man jobbade. Mammas kusin kom då och tänka på mig. Efter några dagar var det bestämt att jag skulle åka och bo hos mammas kusin och hennes Schweiziska man och deras två barn i 7 veckor och jobba några dagar i veckan hos hennes väninna. Sagt och gjort.

 

Från ett litet samtal med mamma en kväll till att åka iväg själv för första gången. Det är det bästa jag någonsin gjort, det gav mig så himla mycket. När jag väl var där blev det ju också att jag flög iväg till Berlin till en kompis några dagar och jag fick även följa med som barnvakt till London J

 

Hur gör du lockarna?

Jag gör dom med en plattång, väldigt enkelt. Jag tror att om du söker på youtube efter ”lockar med plattång” eller något liknande kan du se det på film.

 

Idag kör jag förresten på lockar, dock mina naturliga lockar.




Kommentarer

tack detsamma=)

va fint hår du har! :)

fint hår!!



KOLLA INTE MIN NYA HEADER!!! PÅ:



WWW.THEGIRLWITHBLUEEYES.BLOGSPOT.COM

» Ida

Hej!

Usch vad jobbigt.. min syster opererades nyligen för skolios. hon har haft väldiga problem med ryggen. har sett hur ont det kan göra! :(



Ja visst är det sorgligt! Det är en väldigt konstig dag studenten, man vill gråta och skratta på samma gång.



jag brukar förresten också locka håret med plattång ibland! Superenkelt och supersnyggt. :)



P.S jag länkar dig på min sida så att jag inte tappar bort dig! :)

sv; de nada! =)

ha en bra dag!

hahah en dröm, trodde du menade på riktigt :P det med rob och ash alltså :P

» elin

hej ;) snygg blogg..kolla gärna in min



vore jättesnällt om du rösta på mig i den här tävlingen, skulle bli glad!;http://thetwilights.blogg.se/2009/june/rostning-nr-2.html#comment

» elin

hej ;) snygg blogg..kolla gärna in min



vore jättesnällt om du rösta på mig i den här tävlingen, skulle bli glad!;http://thetwilights.blogg.se/2009/june/rostning-nr-2.html#comment

Vad händer idag då?:) <3 btw jätte fina lockar !:D

sv; haha nejnej, dt är lugnt, om ngn ska säga förlåt så är dt jag =)



dt gör inget, dt finns ju en kommentar sida av en anledning ;)

kram

tack för att du svarade på min kommentar om halsbandet :) älskar din blogg och du är så söt! :)<3


Kom ihåg






Trackback