Studentpresent och Jag är tidningskändis.

Hej. Idag kommer jag att vara med i Aftonbladets helgbilaga Klick! tror jag. Måste be mamma åka och handla sen så jag får se om jag är med eller inte. Sen fick jag ett samtal i morse, det var en tjej från VF (västerbottens Folkblad, en dagstidning här i Västerbotten), hon ville skriva om mig i VF och jag sa självklart ja. Vi pratade rätt länge och vid 13-tiden kommer det en fotograf hem till mig som ska fota mig. Repotaget om mig publiceras nog redan imorgon så ni som bor här i Västerbotten får springa och köpa den ;) Klick! också för den delen.

Jag känner att jag har varit med väldigt mycket i tidningar nu på slutet och jag har även börjat bli igenkänd. T.ex på balen var det en kille som kom fram och han visste precis vem jag var, att jag vunnit tävlingen osv. Sen var det även i onsdags då vi var på X3M som det kom fram en tjej som också visste vem jag var, som ville hälsa och så, haha, lite ovant för mig, men kul! :D

Här kommer ett fint smycke jag fick i onsdags.



Se vilket fint och coolt halsband jag fick av min morbror och hans familj på studenten, jag känner att halsbandet och dess budskap verkligen passar mig. Texterna på ringarna är: Följ dina drömmar, det är ditt liv, Öppna hjärtat för under och Allt är möjligt -endast du sätter gränserna.

Tack.

Ha en fin dag så hörs vi ikväll igen.



Kommentarer

fint halsband=D

» J

Åh vad roligt! Synd att vi här i huvudstan inte kan läsa VF... Du kanske kan lägga in det här sen?(a) Jättefint halsband också!!

Jaa men klart du ska hälsa på då!! :D då kanske jag tillochmed känner rob;) heheh (A)(L) <3



åhh nu vill jag bara att tiden ska snabba på sig...kraam

härliga bilder !! o guuu vilket snyggt halsband :o

härliga bilder !! o guuu vilket snyggt halsband :o

sjukt snyggt halsband! du vet inte vart det kommer ifrån eller? :)<3

» Diana

Väldigt fint halsband! Jag fick också ett halsband med det märket "kreativ insikt" när jag fyllde år där de stod "Älskad och trygg - skapad för stora ting" :)


Kom ihåg






Trackback