Magsjuk?


Hej hopp.
Imorse vaknade 8.30 vilket kändes rätt skönt, att komma upp i tid på en lördag! :) Jag klev upp och började städa mitt rum.. Efter ett tag började jag må illa och nu mår jag fortfarande illa och känner mig svag i hela kroppen.. Vi har haft magsjuka i min familj senaste veckan men om jag har fått det nu så är det ju den sämsta tajmingen ever!!! Aja, jag håller fortfarande tummarna att det bara är lite... obetydande illamående typ :P

Nu ska jag fortsätta se på tv.
Puss'k

Ps. Glöm inte att vara medoch tävla här! :)



Kommentarer

jahaokej=)

ja du får höra av dig, hoppas du blir bättre så jag inte måste sitta hemma själv och dega ikväll:)

vi rings sen pussen

Ska hålla tummarna för att du inte blir sjuk!

» sara

ja förutom färgen så! :) men håller du inte med om av skorna var lite läckra, bara för att dom var annorlunda? ;P



HOPPAS JAG INTE BLIVIT SMITTAT! :P

samma här, hon borde fått va kvar längre ! :P

åh har du :D skit nice ju, kan du inte fota hur det ser ut med den tapeten i verkligheten?

» Fanny

Detsamma!

lovely!

lovely!


Kom ihåg






Trackback