TÄVLING!! Vinn ett valfritt smycke från Milla of Sweden.





Fotograf: Sara Nydahl
Bilder lånade från: Milla of Sweden

Nu drar jag igång en tävling. Vinnaren får välja ett valfritt smycke från Milla of Sweden.

Så här gör du för att tävla:
Gå in på Milla of Sweden's hemsida och kolla vilket smycke du skulle välja om du vann. Sedan skickar du ett mail till mig där du skriver vilket smycke du skulle välja och varför just du ska vinna den här tävlingen. Märk mailet med "Tävling". I mailet skriver du även ditt namn och din bloggadress (om du har en blogg). Skriv eller nämn i ett inlägg på din blogg att du är med i tävlingen och länka till tävlingssidan på min blogg. Det är okej att låna en av bilderna ovan.

Obs!! Den rosa plexiskon har inte inkommit i lagret än så väljer du ett smycke med den är leveranstiden ca 4 veckor.

Tävlingen avslutas fredag den 30/1-09, då jag utser ett av bidragen till vinnare.

Min mailadress: [email protected]

Uppdaterat kl 20.47. Du behöver Inte beskriva varför du ska vinna med högst 20 ord som jag skrev från början utan nu ska du bara beskriva!



Kommentarer

åh så mysigt & kul :'DD

shopping o bio tror jag nog

» Fanny

alltid kul med tävlingar!

cutie! (:

jag är med! :)

Ska bara lista ut hur man överför en bild så återkommer jag!

» //L

Jag är med, jag hann tyvärr inte se att man fick beskriva med mer än 20 ord, jaja...



Väldigt fina smycken. :-)

aw tack ;] isabella åkte ur lets dance :<

jag med, fett dåligt! finns många som är MKT sämre än bella, asså ååh >.<

Jag är med!!! Har mejlat och också länkat till dig i min tävlingsblogg:



http://evamar.blogg.se/2009/january/smycke-30-januari.html



Kika gärna in med en kommentar om du har fler tävlingar du vill ha en länk till eller om du vill hitta länkar till andra tävlingar!

Är med och tävlar...mejlar dig

Annika G

Nu är även jag me doch tävlar, mailet är skickat och här får du adressen där jag har blogglänkat

http://citas.blogg.se/2009/january/klicka-er-vidare.html


Kom ihåg






Trackback