Ystad

Hej! Idag har vi ännu en dag med super fint väder, jag ligger dock inomhus och ser på tv. Jag har så himla ont i ryggen idag, men om ett tag ska jag nog gå ut och ta en promenad för att se om det lindrar värken lite. Men först tänkte jag visa gårdagens outfit. Vi fotade den vid ankdammen (vid klostret) här i Ystad för det är så himla fint där med dammen och alla vackra blommor! Och så var det ju lite kul hur mina accessoarer matchade blommornas färger väldigt bra! För övrigt så älskar jag mina platåskor, de är jag! Jag såg dom på H&M's hemsida och funderade i några dagar om jag skulle beställa dom eller inte, och när jag sedan gick in på hemsidan igen så var de på rea, då slog jag till på en gång! :)
 
 Platåskor//H&M, rea 129 kr. Klänning//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Väska//Ebay, ca 100 kr. Hatt//H&M, 129 kr. Solglasögon//Ebay, 25 kr. Örhängen//Ebay, 15 kr. Halsband//Ebay, 20 kr. Klocka//Ebay, 20 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 468 kr.



Kommentarer

vad fina bilder

Svar: Tack! =)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback