Wind of change part I

 Hej! Och så var det fredag igen, dagarna bara springer iväg! Igår kom min moster hit för att hälsa på för första gången sedan vi flyttade ner, så igår tog jag, min mamma och moster en promenad i Ystad och avslutade med vedugnsbakade pizzor på en uteservering efter gågatan. Hur fantastiskt är det inte att man fortfarande kan sitta på uteserveringar och äta middag utan att frysa?! Det är ju faktiskt mitten av september! Men nu under helgen ser det ut att bli lite svalare och blåsigt, och sen på måndag flyger jag ju upp till Norrland i 16 dagar! :)
 
Här får ni en liten sneak peek på en outfit som vi fotade för några dagar sedan, resten av bilderna publicerar jag under helgen. Nu har jag tänkt gå ner på stan och kika i lite butiker, sedan "avverkar" jag mina sista timmar som kattvakt innan jag tar tåget hem till Simrishamn igen.
 
Hatt//H&M. Solglasögon & Örhängen//Ebay.com.
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback