Vackra Ystad

 Hej på er! Hoppas att ni alla mår bra idag och har lika fint väder som vi har här nere i södra Sverige! Jag har fortfarande väldigt ont i ryggen och är dessutom väldigt trött för jag har sovit så dåligt i natt pga ryggvärken. Igår hade jag ju också en dålig ryggdag men trots det så tog jag mig ut en sväng, jag tog med mig kameran och fotade sånt som jag tycker är fint här i Ystads centrum. Det finns så många vackra gamla byggnader/hus här och så blommar det fortfarande så vackert! Ystad är verkligen en vacker och mysig stad! Här kommer en riktig bildbomb! :)
 
Vid klostret och ankdammen är det alltid så himla fint!
 
De blev som galna när de fick bröd!
 
Vackra gamla hus.
 
 
 
Precis som i Simrishamn så hittar man såna här söta och färgglada hus lite här och var i stan.
 
Så otroligt vackert med det blå putsade huset tillsammans med rosorna!
 
Vackra rosor i mängder!
 
Nu har jag tänkt äta lunch sen får jag se om ryggen tillåter mig att gå ut en sväng, jag hoppas det.
Ciao!



Kommentarer
» Elise

Så himla vackert!! :)

Svar: Visst är det! =)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback