Purple rain

 Hej. Har ni haft en bra helg? Min har varit väldigt lugn, jag har mest hängt ute i trädgården med mina tre gossar. Vi har sånt otroligt bra väder här nere, hela veckan har det varit mellan 22-27 grader varmt i skuggan och så strålande sol på det, och det ser ut att bara fortsätta! :) Rätt otroligt med tanke på att det snart är mitten av september!
 
Annars så håller jag på att rensa i mitt sovrum, det har varit ett riktigt projekt och tagit flera dagar! Men nu är det snart klart, bara lite smågrejer kvar nu. Pjuh! Jag har ju ALLA grejer som behövs i en lägenhet och mycket av det har jag förvarat i mitt sovrum, tillslut var det så fullt att jag var tvungen att gå i sidled för att komma fram till sängen. Nu står dock alla dom grejerna i allrummet så det blir nästa projekt, jag ska gå igenom allt och packa det i kartonger.
 
Tänkte visa er vad jag hade på mig i fredags, invigde en ny klänning och ett par nya sandaler som jag fyndat på tradera. Älskar den sidan, köper väldigt mycket av mina kläder och skor därifrån! :D
 
Sandaler//Second hand, Tradera (Sellpy) 42 kr. Klänning//Second hand, Tradera (Sellpy) 37 kr. Handväska//Second hand, Loppis 20 kr. Solglasögon//Ebay, ca 25 kr. Scarf//Second hand, Loppis 10 kr. Halsband//Gina Tricot, 10 kr. Ringar//Ebay, ca 10 kr. Örhängen//Ebay, 8 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 162 kr!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback