Kivik

 Hallå där! I morse hoppade jag på flyget upp till Norrland så nu är jag hemma hos pappa i Sorsele. Vilken skillnad det är här, alla träd skiftar i gult och orange. Hemma i Simrishamn har vi haft världens bästa september, det har varit över 20 grader varmt i skuggan, soligt, och i princip vindstilla! En dag för drygt två veckor sedan var det otroligt varmt ute så jag och mamma åkte ut i några timmar för att njuta av vädret.
 
Så här på sensommaren/hösten går det att köpa mumsig frukt lite här och var efter vägarna, träden är verkligen proppfulla med frukt! 
 
Vi åkte till Kivik där vi satte oss vid havet för att äta lunch. Det var så varmt i solen att vi var tvugna att sitta i skuggan, gaanska härligt!
 
Super god fisk och röror från Buhres.
 
Sedan promenerade vi till Vitemölla, hängde vid havet och åt glass.
 
Jag kommer vara här uppe till den 5 oktober vilket betyder att uppdateringen inte kommer vara den bästa för här har jag ingen som kan fota mina outfits och så vill jag umgås med alla så mycket som möjligt. Men jag ska ändå försöka uppdatera lite nu och då, jag hoppas ni förstår mig.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback