Denim

 Hej! Har ni haft en bra helg? Min har varit otroligt lugn, har mest legat i soffan och sett på serier och filmer med pappa, ja och så har jag varit ute på gården en hel del med pappas två fina katter! Jag var så himla dålig i ryggen igår så det var därför det blev en dag i soffan, och idag är min pappa super dålig i ryggen så vi ligger här i varsin ände av soffan haha. Generna alltså, kunde jag inte ärvt något roligare!
 
Jag tänkte i alla fall dela med mig av en outfit som vi fotade hemma innan jag åkte hit upp till Sorsele, därav de somriga kläderna. Här uppe i norr är det lite mer kläder som gäller, men sedan jag kom hit har det faktiskt varit några dagar med både sol och värme!
 
 Platåskor//H&M, rea 129 kr. Kjol//Second hand, Tradera ca 50 kr. Linne//Second hand, Loppis 10 kr. Väst//Second hand, Tradera (Sellpy) 32 kr. Väska//Ebay ca 80 kr. Halsband//Ebay, 10 kr. Örhängen//Ebay, 15 kr. Solglasögon//Second hand, Loppis 10 kr. 
 
Outfitens totala kostnad; 336 kr!



Kommentarer
» Agnes

Så himla fina bilder, älskar väskan! :)

Svar: Tack så jätte mycket! =)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback