Amsterdam by night

Hej! Jag tänkte att jag fortsätter dela med mig av bilder från Nederländerna eftersom jag aldrig hann blogga när jag var där. De första två nätterna sov vi som sagt i Eindhoven, men på eftermiddagen lördag den 15 oktober så tog vi tåget till Amsterdam för att sova de tre sista nätterna där. När vi kom fram till Amsterdam så var det en väldigt fin och ganska varm kväll så vi passade på att ta en promenad bland kanalerna, red light district och gågatan. Det var så fint med alla gatlyktor och lampor som speglades i vattnet i kanalerna så jag tog en hel del bilder.
 
 
Red Light District.
 
Eftersom det var lördagkväll så var det massor med folk ute.
 
 Nu ska jag se nya avsnittet av The Walking Dead och The Vampire Diaries! :)



Kommentarer

Mysiga o fina bilder :)

Svar: Tack snälla du! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback