Among leaves

Hej på er! Jag har precis sett på dagens två avsnitt av en av mina favoritserier Emmerdale, eller Hem till gården som serien heter på svenska. Jag är helt fast, där snackar vi om en serie med mycket drama haha! Jag har tagit det lugnt hela förmiddagen så nu har jag tänkt sminka mig och så, och sen ska jag slå in några presenter. I eftermiddag är jag nämligen bjuden på födelsedagsmiddag hos min lilla vän Rosie som fyller hela sju år, och så ska jag sova över där. Så eftersom jag blir borta tills imorgon så tänkte jag visa gårdagens outfit. Jag önskar er alla en fin helg!
 
Sneakers//Köpta i Amsterdam, ca 165 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Tröja//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Halsband//Ebay.com, 10 kr. Hatt//H&M, rea 50 kr. Vantar//Ebay.com, 20 kr. Handväska//Ebay.com, 70 kr. Örhängen//Ebay.com, 15 kr. Solglasögon//Ebay.com, 15 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 405 kr.
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback