Älskade och saknade

Idag den 19 november tänker jag extra mycket på mina älskade och saknade kattpojkar Spike och Angel som skulle firat sin födelsedag och blivit fyra år! De föddes vintern 2012 och är bland det bästa som hänt mig, de gav mig så mycket tröst, kärlek och styrka, mina fina prinsar. Jag har fortfarande så svårt att förstå att någon i vårt område med flit dödade massor av vackra och oskyldiga djur, däribland mina två pojkar. De kämpade så hårt för sina liv på djursjukhuset men glukolförgiftningen hade gjort för stor skada.
 
Jag önskar att ni var här för att fira er födelsedag idag och många år framöver. Jag kommer aldrig sluta älska er och sakna er, ni kommer alltid vara mammas pojkar! <3 <3 Ta hand om varandra tills vi ses igen.
 
 
Spike
2012-11-19 * 2015-08-24
 
Angel
2012-11-19 * 2015-08-21



Kommentarer

❤️

Svar: Tack <3
Jennilie


Kom ihåg






Trackback