Till min samling

Termosar//Second hand.
 
Idag har jag och mamma varit ute på ön Orust för mamma fotade ett 'hemma hos reportage' i en super somrig och härlig sommarstuga, eller det var snarare ett sommarhus. Jag har sedan ca ett år tillbaka samlat på såna här fina blommiga termosar och har faktiskt ca 8 stycken i olika färger, storlekar och utformningar, så när jag såg dessa i ett skåp i sommarhuset kunde jag inte låta bli att fråga om hon kunde tänka sig sälja någon till mig. Det kunde hon, och som ni ser så fick jag till och med köpa tre stycken! :D Jag blev såklart otroligt glad, speciellt för den svarta för jag hade ingen i den färgen innan. Nån gång måste jag visa hela min samling, är rätt stolt över den måste jag erkänna, haha. Nu är det dags att sova för åt morgon måste vi kliva upp rätt tidigt för mamma ska fota ett hem i Göteborg. God natt!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback