Ljungskile båthamn

Sneakers//Second hand (tradera). Kjol//Second hand (tradera). T-shirt//H&M. Kimono//Second hand (tradera). Skinnjacka//Second hand (tradera). Halsband//Ebay. Hatt//H&M.
 
Igår såg jag ut så här, väldigt mycket köpt second hand upptäckte jag, men det är ju så jag tycker om att shoppa! :) Den här skinnjackan fick jag hem för någon dag sedan och jag är så himla nöjd med den, budade hem den från tradera för drygt 60 kr, fynd! Bilderna fotade vi i båthamnen i Ljungskile där vi sov i en mysig liten stuga, för under dagen var vi ute på ön Orust där mamma fotade ett super fint och mysigt sommarställe, kolla in min instagram @dayswithjen för att se några bilder därifrån. Idag är vi i Göteborg där mamma fotar ett coolt hem, sen får vi se om vi kör hem redan ikväll eller om vi sover här i närheten och kör åt morgon istället. Ha en fortsatt trevlig dag! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback