Baltimore - K.Cobler

 
Äntligen är jag en stolt ägare till platådojjorna Baltimore från märket K.Cobler (du kan köpa skorna HÄR)! Jag fick ett sånt habegär när jag såg dem för första gången, men priset på 1400 kr var alldeles för saftigt tyckte jag. Ett tag senare såg jag att skorna var på halva priset och då velade jag fram och och tillbaka i flera dagar huruvida jag skulle slå till på ett par eller inte, men i slutänden blev det inget köp. Men för någon vecka sedan hittade jag ett oanvänt par i min storlek på tradera, och de blev mina för under 200 kr! :D Jag älskar verkligen klumpiga platåskor, så att dessa föll mig i smaken var inte så oväntat.
 
Jag hoppas att ni har haft en trevlig helg? Jag har mest bara legat i sängen trots att det varit varmt och fint väder ute, men jag har haft sån ryggvärk att jag knappt tagit mig ur sängen. Tråkigt men sant. Eller igår var jag faktiskt ute en sväng mitt på dagen, jag gick på loppis i suckarnas gång, åt en mjukglass nere vid hamnen, tog en promenad i stan och sedan var jag på mina älskade pojkar Spike och Angel's gravplats med lite nya blommor. Det är alltid lika jobbigt att besöka deras grav, det blir så himla verkligt då, att dom inte lever längre. Jag tänker på dem exakt varenda dag och jag saknar dom så fruktansvärt mycket, jag skulle göra nästan vad som helst för att ha dem i livet igen. Dom var ju så unga och lyckliga, dom förtjänade inte det dom blev utsatta för!!!
 
Nä hörrni nu ska jag försöka sova, sov knappt en blund i natt pga värk så jag hoppas att den här natten blir bättre, är väldigt trött känner jag. God natt!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback