As we walk in fields of gold

Hej! Just nu är jag faktiskt uppe i Norrland, jag och mamma flög upp tidigare idag och stannar tills på söndag! Vi är här för att gå på min mormors begravning imorgon, min älskade och saknade mormor. Efter begravningen åker jag till farmor och farfar och där blir jag hela helgen, jag kommer med andra ord inte kunna blogga.
 
Igår kväll var det otroligt vackert ljus utomhus så vi fotade min outfit bland två rapsfält. Jag älskar den här tiden på året, mycket pga rapsfälten, de är så himla vackra! Utsikten från planet i morse var fantastiskt, gröna åkrar blandat med de gula fälten. 
Sneakers//Second hand (Tradera). Pennkjol//Second hand (Tradera). Topp//New Yorker. Hatt//H&M. Väska//Bershka. Smycken//eBay.



Kommentarer

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Jennilie

Vilka härliga bilder! Jag älskar när rapsen blommar, skåning som jag är i själ och hjärta. Tråkigt med din mormor.

Svar: Tack! Och ja visst är det fantastiskt med rapsfälten, man blir så glad av dem! :D Jag flyttade ner till Simrishamn (från Umeå) sommaren 2009 och skulle ALDRIG vilja flytta upp igen, jag älskar Österlen och Skåne! :) Kram
Jennilie

Hej! Hittade din blogg när jag kollade efter vita platåskor, såg att du hade ett par från Fanny Lyckmans gamla kollektion! Tänkte bara höra ifall du skulle tänka dig sälja dom, skulle kunna betala bra isf :)

Svar: Hej! Ja du kan få köpa skorna, jag använder dem inte längre. Jag tror de är i stl 38 och de är i fint skick, jag har endast använt dem vid ca två tillfällen, annars har jag bara haft dem när jag fotat outfits. Tror de gick på 499 kr som nya. Jag är bortrest just nu men kommer hem senare ikväll, så om du skriver din mejl eller ditt mobilnummer (om du skriver det i fältet för email så är det bara jag som kan se det) så kan jag skicka bilder på dem som visar skicket och så kan vi prata vidare. Låter det bra? :)
Jennilie

Det låter jättebra!! Jag har storlek 38 så det vore perfekt, det är bara att maila eller smsa när du är hemma igen :)

Svar: Hej igen, jag har inte glömt bort dig. :) Jag har dock varit borta på smärtrehab i Hässleholm exakt hela dagen så jag hann aldrig fota skorna medans det var någorlunda bra ljus. Imorgon har jag dock ingenting inplanerat så då ser jag till att fixa allt. Du har dock inte skickat någon mejladress eller något nummer så jag kan skicka bilderna till dig?
Jennilie


Kom ihåg






Trackback