Torsdag 16 juni på Mallorca

 Hej! Just nu är vi hos några vänner till familjen och firar midsommar, har lagt ut några bilder på instagram om ni vill se nån bild, jag heter @dayswithjen. De andra håller på diska undan efter middagen så jag passar på att blogga lite istället. Tänkte visa några bilder som jag tog för drygt en vecka sen då vi hyrde bil på Mallis. Dagen innan körde vi i bergen och besökte flera bergsbyar, så den här dagen besökte vi bl.a en stor marknad och spanade in några badställen. På marknaden köpte vi och åt goda baguetter, super goda fikon och massor av mumsiga körsbär! 

Blev lite smått kär i den här gula bilen, så himla charmig! 
 
Nä nu ska jag vara lite social och lägga bort mobilen. Jag önskar er en trevlig och fin midsommarkväll! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback