Outfit - Leather and lace

 Här är en outfit som jag hade på mig en dag i Palma. Både sandalerna, kjolen och linnet är nytt, eller relativt nya, det var i alla fall första gången jag använde dem. Jag har en hel del nya plagg som jag ser fram emot att få visa er, tradera och loppisar ni vet! ;) Jag är väldigt förtjust i skärpet jag har på mig, minns att jag köpte det på en loppmarknad för en femkrona, såna fynd är så himla roliga att göra! Jag älskar verkligen att shoppa second hand, man får så mycket mer för pengarna! Jag väljer helt klart att få flera fina plagg för 200 kr istället för möjligtvis ett. Men det är klart, ibland köper även jag nytt, men då är det oftast på rea.
 
Jag vet att det är rätt populärt att handla både kläder och inredning second hand, men det skulle ändå vara kul att höra om någon av er gör det?
 
 Sandaler//Primark. Kjol//Second hand (Tradera). Spetslinne//Second hand (Tradera). Skärp//Second hand (Loppis). Solglasögon//Ebay. Hatt//H&M. Armband//Ebay.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback