Måndag 13 juni, Mallorca

Hejsan! Som jag tidigare skrev så slutade internet fungera i lägenheten vi hyrde under resan, därför får jag visa er alla bilder nu i efterhand i stället. Vi hade väldigt tur med vädret hela resan, det var varmt och soligt nästan varenda dag, och de gånger det drog in lite moln var det bara skönt! :D Den här måndagen åkte vi buss till Ses Illetes som ligger kanske en mil utanför Palma för att sola och bada i en av vikarna. Det var så otroligt vackert, fullt med blommor, turkost och klart vatten, och klarblå himmel. Det kan inte bli mycket bättre än så! Dessa bilder är tagna med min mobil, därav den lite sämre kvaliten.
 
Utsikten påväg ner till en av stränderna.
 
Kolla vilket vackert vatten!
 
Vattnet var väldigt klart, kolla bara hur väl man ser den här stenen som ligger under vattnet.
 
Jag kan dock erkänna att det var för varmt för min del, jag hade gärna haft kanske 24 grader istället för 30 grader, speciellt eftersom jag är sån badkruka och aldrig svalkar mig i vattnet. Men jag fick hålla mig en del i skuggan istället, eller bara gå lite i vattnet för att svalka fötterna, man vill ju inte direkt klaga. ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback