Lördag 18 juni i Palma de Mallorca

Den här lördagen var den sista heldagen vi hade på Mallorca så vi valde att spendera den i Palma. Efter ytterligare en god tapas-frukost i saluhallen i Santa Catalina så promenade vi in till centrum.
 
 
Vi gick förbi det här stället där det stod ett gäng foodtrucks, det såldes öl och vin, och spelades hög musik. Det var väldigt trevligt så vi köpte varsin maträtt som vi satte oss och åt på en gräsmatta bredvid.
 
Vi tog aldrig några "riktiga" outfitbilder på den här looken, men jag har på mig ett par sandaler som jag köpte i Palma, en kjol köpt från tradera, ett linne från Primark, hatt från H&M, skärp köpt på loppis, handväska köpt i Warszawa, och smycken från ebay!
 
Vi strosade omkring i Palma och besökte några inredningsbutiker..
 
Innan vi började gå tillbaka mot Santa Catalina där vi bodde så köpte vi varsin super god glass, troligen den godaste jag någonsin smakat! Jag ville helst smaka av alla glassarna, men det slutade med att jag valde dulce de leche, piña colada, och raffaello (min favoritgodis).
 
Katedralen var så otroligt vacker när det började bli mörkt ute!
 
Förutom ytterligare en outfit så är det här de sista bilderna jag har att visa från våra tio dagar på Mallorca. Om ni inte har förstått det genom att se och läsa mina inlägg så hade vi det oförskämt bra! Vi hade bra väder varenda dag, bodde i en väldigt trevlig lägenhet, åt god glass, solade och badade, åt mumsig tapas, njöt av de vackra bergen och bergsbyarna osv osv. Tummen upp!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback