Vivaldi

Hej. I eftermiddags cyklade jag, mamma och mina två yngre bröder Kevin och Liam ner till centrum för att äta middag på Vivaldi Bistro & Cafés uteservering. Jag beställde en pizza med fyra ostar och den var riktigt god! Här kommer några bilder som jag knäppte.
 
Mamma och jag.
 
Kevin och Liam.
 
På hemvägen cyklade vi förbi flera träd som var fulla av stora mogna bigarråer, jag kunde inte motstå att klättra upp i ett av träden för att mumsa i mig ett gäng. De var goda!
 
Nu ska jag redigera lite bilder innan det är dags att sova. Ciao!



Kommentarer

Den pizzan ser verkligen inte helt fel ut!

» Sarah

De e så mysigt o sitta på en uteservering :) Gott me pizza :)

ÄLSKAR bigarråer!

Svar: Hur kan man inte älska bigarråer?! ;D Det som är SÅ gott!
Jennilie

Så härligt och jag måste säga att ditt face: my god så söt du är haha xD

Pizzan skulle jag btw lätt äta haha xD

Så kul att klicka sig in här efter en lång tid och se att du har börjat blogga igen! :)

Svar: Hej Sandra och tack för din kommentar! Så kul att höra att du hittat hit igen, blir väldigt glad! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback