Udda porslin

Udda porslin//Second hand, loppis 5 kr styck (kopp med tillhörande fat).
 
Jag gillar inte bara hela serviser utan jag tycker även att det är super fint med udda porslin, det är så charmigt!  Förutom att du kan duka med udda porslin (det blir super fint, kolla in den här bilden) så kan man göra väldigt många fina DIY projekt av gamla fina koppar, fat, tallrikar, kannor osv. Man kan t.ex göra lampor, kakfat och slå sönder porslinet och använda det som mosaik på pallar, stolar, bord, brickor, i egna gjutningar osv. Möjligheterna är oändliga! Därför brukar jag köpa fint porslin när jag hittar det billigt, och dessa var ju verkligen billiga. Jag köpte dem för nån vecka sedan då jag var på loppis i Blå Hallen i Skillinge.



Kommentarer

Så himla fina! :)

Så fint :D

Påfågelskoppen är typ det finaste jag sett i mitt liv


Kom ihåg






Trackback