The winner takes it all

 
På instagram har Sellpy under den gångna veckan haft en tävling där man skulle visa upp sina Sellpy-fynd och tagga bilden med #StyledBySellpy. Eftersom jag har shoppat en hel del därifrån så delade jag med mig av några outfitbilder där mycket av det jag hade på mig var köpt från dom. Tävlingen avslutades igår klockan 23:59 och idag ringde telefonen och det visade sig vara Gustav från Sellpy! Han ringde för att gratulera mig då de hade utsett mig till vinnaren av tävlingen, så himla kul! Jag är såklart otroligt glad och väldigt tacksam över vinsten, det gjorde helt klart min dag! Så ikväll ska jag minsann spana in Sellpy Market (där säljer de grejer till fasta priser) för att se om jag hittar någon eller några godbitar att klicka hem!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback