Servis i pasteller

Servis//Second hand, loppis 50 kr.
 
Hej! Har ni haft en bra söndag? Min har varit bra! Jag tog en skön sovmorgon och sedan åkte jag på if-loppis i Skåne Tranås, jag åt lunch ute, var ute i trädgården med mina tre gosiga missar och nu ser jag på en serie samtidigt som jag budar lite på tradera.
 
Jag måste bara visa er den här super fina och söta servisen som jag köpte på loppisen i Suckarnas gång igår! Direkt jag fick syn på den så började hjärtat slå lite snabbare, jag har verkligen en svaghet för fina serviser (speciellt pastelliga), jag vet inte hur många jag har hunnit samla på mig under åren, haha. Men när de är så här fina och hela och bara kostar 50 kr, då går det ju inte att stå emot! Och så var det så kul att det var hela tolv koppar och tolv fat, oftast brukar det bara vara några få av varje. Om någon dag ska jag visa ytterligare några nya loppisfynd, så håll er uppdaterade! ;)



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback