Hot in Palma

Hej! Hoppas ni mår bra idag? Jag har som vanligt sovit rätt taskigt så jag är ganska trött, och den här nedrans pollen gör mig bara ännu tröttare. Igår låg jag i sängen enda till klockan 19 på kvällen, jag var så extremt trött både i huvudet och kroppen, jag kom verkligen inte upp ur sängen. Jag blir så till och från pga pollen, ni vet känslan när man är väldigt sjuk och därmed inte har någon ork i kroppen, så känns det. Jag vet att jag vissa gånger tidigare år varit tvungen att krypa upp för trappan hemma för att komma upp på ovanvåningen för att benen inte orkat bära mig. Men trots att jag avskyr min pollenallergi så älskar jag sommaren! Det är så skönt att vakna på morgonen och inte behöva gå och kolla på termometern hur kallt/varmt det är ute innan man klär på sig, utan det är bara att dra på sig en klänning eller något liknande! Solen och fräknarna är också två sommarfavoriter!
 
Här är en outfit som vi fotade när vi var på Mallorca i mitten av juni. Vi var i Ses Illetes och skulle precis ner till stranden för lite sol och bad så vi knäppte dessa bilder rätt snabbt, det var nämligen hur varmt som helst i solen! Jag är tok-kär i den här randiga kjolen som jag fyndat på tradera, den är snygg och väldigt bekväm! Hela outfiten kostade mig strax över 600 kr, vad varje plagg kostat hittar ni längst ner i inlägget.
 
Sandaler//Köpta i Palma (120 kr). Kjol//Second hand, Tradera (60 kr). Linne//H&M (99 kr). Hatt//H&M (129 kr). Handväska//Köpt i Warszawa (150 kr). Smycken//Ebay (35 kr). Solglasögon//Ebay (35 kr).



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback