Gårdagens outfit!

God morgon! Någon som är vaken så här dags? Jag brukar vanligtvis inte vara det på lördagar, knappt någon dag faktiskt, men jag ska cykla iväg på två loppmarknader snart! Jag har tänkt börja med loppisen i Suckarnas gång här i Simrishamn, sen cyklar jag vidare till Baskemölla där det också är loppis idag. Jag älskar verkligen att gå på loppis, det är kul! Och så gillar jag hela atmosfären där, människor som trängs i hopp om att fynda. :)
 
Men innan jag åker hade jag tänkt visa er gårdagens outfit! Både skorna, kjolen och linnet är nya plagg som jag fick hem för någon dag sedan efter att ha budat hem dem från tradera. Jag gillar speciellt kjolen, tycker att färgen var väldigt fin och så var materialet lite annorlunda.
 
Skor//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 50 kr. Linne//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Handväska//Bershka 70 kr. Solglasögon//Marknad 40 kr. Örhängen//Ebay 15 kr. Skärp//H&M 50 kr
 
Outfitens totala kostnad; 285 kr.
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback