Fredagens outfit

Heeej! Det blir en lite sen uppdatering idag, men så blir det ibland! Det är ju faktiskt sommar vilket betyder att jag är ute i det fina vädret och inte inne vid min dator, datorn får vänta till kvällen. Idag har jag varit ute med mina lurviga gossar i trädgården två gånger, det har varit så varmt och fint så de fick gå ut innan middagen också. Annars så har jag hängt på stranden i Baskemölla, haft picknick och legat i solen och läst en bra bok. Så ja, det har varit en bra dag! Ja just det, jag och en vän har även smidit lite resplaner som förhoppningsvis blir av till hösten, hoppas!
 
Sandaler//Nelly, 149 kr. Handväska//Köpt i Warszawa, 165 kr. Kjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Linne//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Skärp//H&M 50 kr. Klocka//Ebay 20 kr. Örhängen//Ebay 15 kr. Solglasögon//Ebay 25 kr. Ringar//H&M, 20 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 504 kr



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback