Ditt paket finns nu att hämta..

Hejsan! Oh vilken varm och fin dag det har varit, det slutade med att jag var ute i trädgården med mina tre missar så de också fick njuta av vädret, det tycker ju att det är så himla roligt att få vara utomhus! Sen på eftermiddagen cyklade jag och min yngsta lillebror Liam in till stan där vi köpte med oss middag som vi sedan åt nere på stranden vid havet, väldigt mysigt! Vi lyxade till det och köpte en smörgåstårta (räkbomb) eftersom det är något som vi båda två älskar, muuuums vad gott det var! :D
 
Innan vi cyklade hem så hämtade jag ut ett paket som innehöll kläder, skor och accessoarer som jag (och mamma) budat hem från Sellpy via tradera. Älskar att öppna dom paketen, att äntligen få klämma och känna på grejerna, och prova dom förstås! :D
 
 
Jag ser kanske inte så ivrig ut på bilden, men det var jag! ;D
 
En liten smygtitt på några av grejerna.
 
Haha man skulle nästan kunna tro att jag är sponsrad av Sellpy, men nej det är jag faktiskt inte, jag betalar för grejerna precis som alla andra! :) 



Kommentarer

Jättehärliga skor!

Svar: Tack så mycket!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback