Alma&Artur

I förra veckan var jag i Hagestad (Löderup) och besökte den coola butiken Alma&Artur! De är främst en inredningsbutik med läckra skåp, lampor, stolar osv, men de har även en avdelning med kläder. Jag hittade massor av inredningsprylar och möbler som jag gärna hade haft i min ägo, och jag måste säga att priserna var förvånadsvärt bra, jag trodde att det skulle vara mycket dyrare.
 
Jag var tvungen att ta en del bilder i butiken så jag tänkte att jag kunde dela med mig av dem.
 
 
Det här rullbordet blev jag lite kär i, tänk att ha det som en köks ö, så snyggt!!
 
Dom här "circus"pelarna tyckte jag var riktigt coola!
 
De hade massor av fina överkast/täcken.
 
De gamla fina burkarna var jag väldigt sugen på köpa.
 
 Den här butiken är ett hett tips om ni är i närheten och/eller är ute efter coola och unika grejer till ert hem!



Kommentarer

Asså wow! Rullbordet = to die for. Och vem vill inte ha cirkus-pelare hemma??! Obs seriös

men rullbänken!!! shit vad fin. Nästan så jag blev sugen på en roadtrip! Men det var väl ganska saftig prislapp...


Kom ihåg






Trackback