8 stycken för 288 kronor

Ja hörrni, för 288 kr kan du tydligen få två par skor, en hatt, ett par byxor, en kofta, och tre toppar om du handlar från Sellpy på Tradera! Det ni ser på bilderna (som för övrigt är lånade från Sellpy) är nämligen de budgivningar jag vann på tradera igår kväll. Om jag är nöjd? Oja! :D Det var inte förrän jag gjorde kollagen nedan som jag upptäckte att allt var väldigt färgkordinerat och går att matcha otroligt bra med varandra, kul!
 
Att det fortfarande finns de som ifrågasätter att handla second hand, det har jag otroligt svårt att förstå. Jag kan verkligen inte komma på en bra anledning till varför man inte skulle handla second hand, det finns bra och snyggt utbud, det är oftast mycket billigare än i butik, du kan få tag på väldigt unika grejer, och det är bättre för miljön än om du handlar nytt! Vad är det att fundera på, klara färdiga gåååå!! :D
 



Kommentarer

men shitvilka fynd! älskar hatten och kaftanen, lite så där härligt sensommarsnygga :-)

Svar: Ursäkta mitt sena svar! Eller hur, jag är riktigt nöjd med grejerna! :D Snygga och billiga, det gillar jag!
Jennilie


Kom ihåg






Trackback