401

Hejsan! Har ni haft en bra dag? Jag hoppas det! Min dag har varit rätt trist måste jag erkänna, jag tog en lång sovmorgon, var ute med katterna i trädgården ett tag, rensade lite svamp som jag och mamma plockade i skogen igår, och inte så mycket mer än det. Imorgon börjar dock Krämarmarknaden här i Simrishamn så då har jag tänkt cykla ner till stan en sväng och även spana in loppisen i Suckarnas gång som är både torsdag, fredag och lördag den här veckan!
 
Idag har jag invigt två nya plagg som jag är väldigt nöjd med, den vita toppen och den blå skinnkjolen (fuskskinn)! Och jag tror inte att ni har sett de här skorna heller? Jag köpte dem förra året och de hör definitivt till mina favoriter, tycker de är rätt coola! ;D 
 
Platåskor//Ebay, 260 kr. Skinnkjol//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Topp//Second hand, Tradera (Sellpy) 30 kr. Jeansskjorta//Second hand, Loppis 10 kr. Handväska//Second hand, Loppis 20 kr. Solglasögon//Ebay, 20 kr. Smycken//Ebay, ca 34 kr. Klocka//Ebay, 16 kr.
 
Outfitens totala kostnad; 420 kr!



Kommentarer
» Agnes

Snygg outfit! :)

Svar: Tack snälla du! :)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback