Några timmar i Trosa

 I torsdags när vi (jag och mamma) skulle börja resan från Södertälje hem till Simrishamn så bestämde vi oss för att ta en liten promenad i Trosa som mamma hade hört mycket gott om. Men som jag tidigare skrivit så blev den korta promenaden ett besök på några timmar istället! :) Trosa var så otroligt mysigt, bland det vackraste jag sett här i Sverige faktiskt! Massor av vackra färgglada trähus, vattenkanalen som går genom stan, hamnen, alla båtar, de små gatorna och 'Lotta på bråkmakargatan' känslan. Jag hade gärna stannat ännu längre och därmed fått se mer av samhället, men det får bli i framtiden. Tänkte dela med mig av några bilder som vi tog med mobilen.
 
 
Jag kan verkligen rekommendera er ett besök i Trosa om ni någon gång är i krokarna, jag har svårt att tro att ni blir besvikna! :)



Kommentarer

Åh, älskar att bara promenera runt i Trosa! Så mysigt <3

Svar: Ja det var otroligt mysigt!! =)
Jennilie


Kom ihåg






Trackback