Hello Amsterdam!

Ja, som ni förstår så är jag i Amsterdam just nu! :D Tidigt igår morse tog jag och mamma flyget från Köpenhamn till Holland, här ska vi vara i elva dagar, till den femte maj. Anledningen till att vi är här är för att mamma ska fotografera hem och göra några hemma-hos reportage, men hon kommer även ha ett par lediga dagar. Det är så kul att vara här igen, jag är väldigt förtjust i Amsterdam som stad, det är så himla vackert och finns så mycket att se! Vi verkar dock får otroligt otur med vädret, det ska regna typ varenda dag... Jag hoppas såklart att det ändras, men det ser tyvärr inte ut som det.
 
Jag var så trött igår så jag somnade innan jag hann visa er dessa bilder, men här kommer dom.
På Kastrup i väntan på att boarda planet.
 
Igår kväll efter att vi kom fram till vår lilla lägenhet som vi ska bo i några nätter så gick vi ut och tog en liten promenad. Amsterdam är en riktig cykelstad, alla cyklar, och många av dem är så nedrans fina! Jag skulle mer än gärna äga en sån här cykel!
 
Alla dessa höga och smala hus, tycker det ser så läckert ut! Och så kanalerna och husbåtarna förstås!
 
Idag har vi en ledig dag så såvida det inte börjar spöregna så ska vi väl ut en sväng, promenera och kanske kika i några butiker. Ha en fin dag!
 
Förresten, jag uppdaterar en del på instagram så glöm inte att följa mig där; @dayswithjen.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback