What is your problem

Hej, det var ett tag sen sist! Jag hoppas att ni har det bra denna fredag kväll! Eftersom inspirationen och lusten att blogga igen inte verkar komma av sig själv så ska jag prova tvinga fram den! Jag tänkte att jag under en vecka ska se till att lägga upp minst tre inlägg! Jag kanske bara behöver sätta i gång igen så kommer inspirationen naturligt? Det är åtminstone värt ett försök, för som jag har skrivit i något annat inlägg så vill jag ju inte sluta blogga, men jag har ändå ingen direkt lust att göra det. Här kommer i alla fall första inlägget, det är en outfit som jag och mamma fotade tidigare idag. Det blåste kallt och vi hade bråttom så det är kanske inte världens snyggaste bilder, men jag hoppas att de duger :)
 
Wedge sneakers//Ebay    Byxor//H&M    Tröja//Gina Tricot    Kappa//Tradera    Korshalsband//Ebay    Texthalsband//H&M    Örhängen//Ebay    Hatt//H&M    Väska//Ebay    Ringar//Ebay



Kommentarer

Älskar älskar örhängena


Kom ihåg






Trackback