Nitad skinnjacka!!

Åh jag måste ju visa er min super snygga skinnjacka som är full av silvriga nitar! Jag tror jag köpte den i december men jag har inte hunnit använda den än då det varit lite för kallt, men nu är ju vissa dagar ganska varma så snart får jag inviga den! :) Jag budade hem den från tradera och mötte sedan upp tjejen för att göra klart affären, skönt att slippa fraktkostnaden! Jag minns inte exakt vad jag betalade för den men det var mellan 200-300 kr, helt okej pris om du frågar mig!
 
Skinnjacka med nitar//Tradera.se
 
Ojojoj vad jag har varit frustrerad ikväll... På min gamla dator har jag mitt bildredigeringsprogram installerat och jag vet inte hur jag flyttar över det till min nya dator.. Jag vet vart jag ska mejla för att fråga hur jag ska göra, men ni vet hur det är ibland, man skjuter upp saker och ting.. Under de senaste dagarna har jag tagit lite bilder som jag tänkte redigera så jag satt igång min gamla dator och började föra över bilderna.. På min nya dator tar det bara några sekunder eller max någon minut att föra över ca 150 bilder från kameran, så jag tänkte att det kanske skulle ta 5-10 minuter med min gamla dator eftersom den är väldigt långsam. Kan ni gissa hur lång tid det tog..?? En timme och 40 minuter!!! Gaaah, jag höll på bli galen!! Nä imorgon är det kanske dags att slänga iväg det där mejlet så jag får lägga över programmet på nya datorn!



Kommentarer

Snyggt :D

» Sofia

Vad fin blogg du har :)!

Sjukt snygg :)

så snygg!

Vilken fantastisk jacka! :D

Ha en toppen fin dag!

Riktigt snygg :)

Snygg jacka :)

» Fani

Grym!

Snygg :D

» Lisa

Cool jacka...

Kika gärna in på min nya blogg! :)

MEN SNYGG!!!

Åh vilken häftig jacka, grymt snygg! :D

» Sofia

snygg jacka!!

snygg!

cooool jacka

Så otroligt snygg jacka #Iwantitnow

Vart har du köpt den? Måste ha en direkt ;)

» Tommy

kul att du får inviga den :)

» joe

Oh snygg! :)

» joe

Oh snygg! :)

Frän jacka!!

Den var verkligen supersnygg :D Vill också ha :P

Skitsnygg jacka!!

» Kajsa

så snygg !!

Vilken snygg jacka!


Kom ihåg






Trackback