DIY servetthållare i papper!

 
På sistone (typ de senaste månaderna) har jag börjat återuppta mitt pysslande och skapande igen! För några år sedan pysslade jag hela tiden, men sedan tog lusten slut vilket resulterade i att jag slutade pyssla! Men efter jul och nyår kände jag hur lusten och inspirationen började komma tillbaka, så sedan dess har jag pysslat lite till och från! Jag hade glömt bort hur otroligt roligt och givande jag tycker det är :D Jag blir så glad och mår så bra när jag får skapa och vara kreativ! Och ja, ryggen gör ju tyvärr att jag inte alls kan hålla på så mycket som jag skulle vilja, men klippa och sådant kan man ju fatiskt göra när man ligger ner ;)
 
Jag vill inte visa allt på en gång, så jag börjar med att visa dessa servetthållare som jag har gjort i papper. Jag som älskar pastellfärger, mönstrat och blommigt (speciellt när det kommer till inredning) är såklart väldigt nöjd med dessa! De kommer verkligen passa bra i min framtida lägenhet!! :D
 
 
Vad tycker ni? Tänk på att du kan göra dina egna och personliga servetthållare.. Du kan till exempel använda dig av enbart enfärgade papper, färger som svart/vitt/grått och/eller kanske grafiska mönster? Utgå från det du själv tycker är fint!



Kommentarer

Vilka fina! Gud vad du är pysslig :D Vad kul!

Så snyggt!

Det var så lite!
Han är så söt såå :)


Kom ihåg






Trackback